در جشن امتنان تعاونی های برتر ، 8 تعاونی برتر استان فارس معرفی و از آن ها تجلیل شد .
کد خبر: ۹۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 08 September 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: دراین مراسم شرکت تعاونی معدن انگورک خرمبید و پولاد سقف شیراز درشاخص مالی واقتصادی، شرکت تعاونی کارکنان صنایع الکترونیک شیراز در شاخص کارآفرینی، شرکت تعاونی ستاره درخشان استهبان درشاخص صادارت و ارزآوری، شرکت تعاونی مرز نشینان اشکنان در شاخص توسعه منطقه ای، شرکت تعاونی گاوداران لپویی زرقان در شاخص توانمند سازی و رفاه اجتماعی، شرکت تعاونی طب گستران جنوب در جهرم در شاخص دانش بنیان و اتحادیه شرکت تعاونی های صنایع دستی استان فارس درشاخص فعالیت اتحادیه ها به عنوان برترین های سال 94 انتخاب شدند.

مختاری ، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان این که یکی از شرکت های تعاونی برتر فارس به عنوان تعاونی برتر کشور انتخاب شد افزود : 5 هزار و 299 تعاونی دراستان فعال است و53 درصد این شرکت ها تولیدی، 32 درصد خدماتی و 15 درصد توزیعی هستند .

وی از اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات از منابع بانک توسعه تعاون و 55 میلیارد تومان تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی به تعاونی های استان فارس خبر داد و تقویت تعاونی ها را مهم ترین راه حل مشکل اشتغال دانست.

استاندار فارس هم به استقبال بانک ها و صندوق توسعه ملی برای حمایت از طرح های اقتصادی اشاره کرد و گفت : در صورتی که طرح توجیهی مناسبی ارائه شود هیچ محدودیتی برای تامین تسهیلات مالی وجود ندارد .

افشانی گفت : دانش آموختگان و کارآفرینان می توانند با ارائه طرح های توجیهی مناسب از این تسهیلات استفاده کنند.

در این مراسم 12 شرکت تعاونی نیز به عنوان شرکت های تعاونی قابل تقدیر معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار