مديركل امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد با بيان جايگاه و نقش مهم تشكل هاي مردمي در كمك به توسعه پايدار و پيشرفت كشور گفت: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد فعاليت هاي سازمان هاي مردم نهاد براساس قانون مداري است.
کد خبر: ۹۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 08 September 2015

به گزارش تابناک یزد،كارگاه آموزشي قوانين مالياتي باحضور مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد، معاون اداره امور مالياتي استان و نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.


" مجيد جواديان زاده"  در اين نشست آشنايي فعالان و نمايندگان تشكل هاي مردمي با قوانيني كه با آن در ارتباط هستند را ضروري دانست و اظهار داشت: يكي از حوزه هايي كه نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد همواره در مورد آن سؤال داشته اند مباحث مالياتي است.
" جواديان زاده"  خاطرنشان كرد: آشنا شدن تشكل هاي مردمي با قوانين مالياتي كمك مي كند تا اين نهادها با آرامش بيشتري به فعاليت هاي خود بپردازند و اطلاع يابند كه چه زماني بايد ماليات بپردازند و تحت چه شرايطي از پرداخت ماليات معاف هستند.
معاون اداره امورمالياتي استان نيز در اين نشست آموزشي با بيان اينكه موظف به وصول ماليات و تأمين بخشي از درآمدهاي دولت هستيم گفت: 92 درصد درآمدهاي استان از محل ماليات تأمين مي شود.
رضايي با اشاره به اينكه بايد اساسنامه سازمان هاي مردم نهاد و با دستورالعمل هاي معاف از ماليات اداره امورمالياتي منطبق باشد تصريح كرد: اگر تشكل هاي مردمي غيرانتفاعي باشند و با هدف كسب درآمد تأسيس نشده باشند مشمول قوانين معاف از ماليات مي شوند.
گفتني است در پايان كارگاه آموزشي قوانين مالياتي هركدام از نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد سؤالات و دغدغه هاي خود را در رابطه با پرداخت ماليات و قوانين مربوط به معافيت از ماليات مطرح كردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار