معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در بوشهر:
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: بیش از ۳۲ هزار و ۴۰۰ طرح هادی روستایی در کشور مصوب شده که تاکنون در ۱۴ هزار و ۵۰۰ روستا این طرح‌ها اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 08 September 2015
محمد رضا شاملو صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به سنددار کردن املاک روستایی اظهار داشت: بر اساس برنامه 5 ساله پنجم توسعه کشور 2 میلیون و 800 هزار واحد مسکونی روستایی سنددار می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال 160 هزار واحدمسکونی روستایی سنددار می‌شوند تصریح کرد: تاکنون بیش از دو میلیون و 800 هزار واحد مسکونی روستایی سند مالکیت دریافت کرده‌اند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور افزود: امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام 160 هزار سند مالکیت در روستاها و 60 هزار واحد مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت واگذار می‌شود.

شاملو، بااشاره به طرح‌های هادی روستایی بیان کرد: بیش از 32 هزار و 400 طرح هادی روستایی در کشور مصوب شده که تاکنون در 14 هزار و 500 روستا این طرح‌ها اجرایی شده است.

وی، با اشاره به بهسازی و احیا بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: طرح احیا بافت‌های با ارزش روستایی که دارای پیشینه تاریخی و ویژگی خاص هستند در 81 روستا اجرا شده و اکنون در 61 روستا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح گردشگری روستایی بیان کرد: اکنون 150 روستا در اجرای طرح گردشگری روستایی هدف گذاری شده که دراین حوزه طرح‌های مطالعاتی اجرا شده است.

شاملو با اشاره به اجرای طرح نهضت اسفالت درروستاهای کشور خاطرنشان کرد: دراجرای این طرح به ارزش 480 میلیارد تومان قیر رایگان در اختیار بنیاد مسکن برای اسفالت معابر و جاده‌های روستایی قرار گرفته است.

وی افزود: امسال برای اجرای طرح‌های هادی روستایی یک‌هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار