کد خبر: ۹۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 07 September 2015

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز از ارجاع بیش از هزار درخواست مردمی توسط استاندارالبرز به دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

قباد نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، گفت: در هفته دولت و در برنامه دیدارهای مردمی استاندار در شهرستان‌ها بیش از هزار نفر به استاندار مراجعه کردند که تا کنون درخواست 800 نفر از مردم برای بررسی به دستگاههای مربوطه ارسال شده است.

وی در خصوص محتوای درخواست‌ها افزود: بیشتر این درخواست‌ها به ترتیب به مشکلات اشتغال، کمک مالی، اخذ وام بانکی، مدیریت شهری و خدمات‌رسانی و مسائل مربوط به آب، برق و گاز می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز از تعداد پروژه‌های بهره برداری شده در هفته دولت گفت و خاطرنشان کرد: در این هفته مجموعا 256 پروژه عمرانی با اعتبار 222 میلیارد تومان و 72 طرح کشاورزی و صنعتی با اعتبار 390میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

نعمتی افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان قرار دارد و مجموعا برای هزار و 227 نفر در کل استان اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

این مسئول ضمن اشاره به دیگر برنامه‌های استاندار البرز در هفته دولت گفت: استاندار البرز در این هفته با 180 خانواده شهید و ایثارگر دیدار مستقیم داشت و علاوه بر این دیدارهایی نیز با احزاب و فعالین سیاسی، فعالین اقتصادی، سازمان‌های مردم نهاد و اهالی فرهنگ و هنر نیز انجام شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: همه این برنامه‌ها از ساعت 6:30 صبح با حضور کلیه مدیران کل و معاونین دستگاههای ستادی و اجرایی استان شروع و کار این دستگاهها در شهرستان‌های استان انجام می‌شد.

نعمتی در پایان با اشاره به مزیت‌های این سفرها گفت: آشنایی و تعامل بیشتر مدیران با یکدیگر، ایجاد هماهنگی بیشتر میان دستگاههای اجرایی استان، حضور مسئولان در شهرستان‌ها و آشنایی با مشکلات مردم و آگاهی مسئولان استانداری از مشکلات و کم کاری‌های دستگاههای شهرستانی را می‌توان از مهم‌ترین مزیت‌های برنامه‌های هفته دولت برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار