کد خبر: ۹۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 06 September 2015

استاندار البرز روز یکشنبه به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستان ساوجبلاغ از طرح های درحال اتمام این شهرستان بازدید کرد.

این طرح ها شامل سیلو و سردخانه کشاورزی در شهرستان ساوجبلاغ بود که در بازدید استاندار البرز وعده افتتاح آنها در آینده ای نزدیک ارایه شد.

پروژه ذخیره سازی غله با ظرفیت 150 هزار تن که در فاز نخست 25 هزار تن آن آماده تکمیل است به زودی افتتاح خواهد شد، از دیگر طرحهای بازدیدی استاندارالبرز بود.

استاندار البرز در ادامه از سردخانه کشاورزی در حال تکمیل شهرستان ساوجبلاغ نیز بازدید به عمل آورد.

سید حمید طهایی درحاشیه این بازدید اظهار کرد: نبود سردخانه منجر به فروش زودهنگام محصولات کشاورزی با قیمت اندک می شود و با فراهم ساختن شرایط نگهداری در سردخانه ها، میوه های تولید شده توسط کشاورزان خارج از فصل نگهداری نیز به فروش رسیده و سود خوبی را عاید باغداران و کشاورز ان خواهد ساخت.

وی افزود: راه اندازی چنین طرح هایی در کانون های تولید محصولات کشاورزی، راهکاری جهت رونق صادرات و کوتاه شدن دست واسطه ها خواهد بود چرا که باغداران دیگر مجبور نیستند محصولات تولیدی خود را بدلیل نبود سردخانه، به قیمت پایین به افراد سودجو و دلالان بفروشند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: این سردخانه نیز در مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع در شهر ساوجبلاغ، با ظرفیت 7 هزار تن و ایجاد اشتغال مستقیم برای 50 نفر، پایگاهی جهت نگهداری محصولات کشاورزی باغداران بشمار خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار