معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز گفت: به مشاغلی که به دلیل کرونا در این استان آسیب ‌دیده‌اند، یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 14 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» جهانگیر شاهمرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به آسیب‌های اقتصادی به مشاغل مختلف به خاطر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: این آسیب‌ها به صورتی بودند که اگر از آنها حمایت صورت نمی‌گرفت، شاهد تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و بیکار شدن جمع کثیری بودیم.

وی با بیان اینکه استان البرز دارای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است، تصریح کرد: بر اساس آخرین پایش‌های صورت‌گرفته شده بیش از ۷۰ درصد این واحدها فعال هستند و برای فعال کردن مابقی نیز برنامه‌های مختلفی را در نظر داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال در استان، به مشاغلی که به دلیل کرونا در آسیب‌دیده بودن یک هزار و ۲۵۰ میلیاردتومان تسهیلات اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این مشاغل در حوزه کسب و کار خدماتی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روند نام‌نویسی از آنها را طی می‌کنیم و بعد از تأیید توسط کارگروهی که برای این کار در نظر گرفته شده است، تسهیلات به صورت غیرحضوری به واجدین شرایط پرداخته خواهد شد.

شاهمرادی در پایان با بیان اینکه اصناف برای دریافت این تسهیلات باید در سامانه «کارا» نام‌نویسی کنند، متذکر شد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی بانک‌ها به دستور استاندار البرز، واحدهای تولیدی به خاطر شرایط خاص فعلی، حتی در صورت داشتن چک برگشتی نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار