مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از بررسی 110 آسانسور در ساختمان‌های دولتی و عمومی کرمانشاه خبر داد و گفت: هیچ‌کدام از این موارد دارای شرایط صدور گواهی‌نامه استاندارد نبوده است. خبرگزاری فارس: شناسایی 110 آسانسور غیراستاندارد در اماکن عمومی کرمانشاه
کد خبر: ۸۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 06 September 2015
محمودرضا نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: تمام آسانسورهای ساختمان‌های اداری، عمومی و واحدهای مسکن مهر باید تاییدیه ایمنی و گواهی استاندارد از سازمان استاندارد دریافت کنند.

وی این الزام را برای بالا بردن امنیت در چنین ساختمان‌هایی بیان کرد و گفت: استاندارد بودن آسانسورها تا حدودی اطمینان رخ ندادن حوادث را به شهروندان می‌دهد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه این اقدام را پیشگیرانه و در راستای جلوگیری از وقوع حوادث خطرناک در آسانسورها و توجه به سلامتی مردم برشمرد.

به گفته نیازی، سرویس و نگهداری آسانسور توسط شرکت‌های مجاز در طول سال علاوه بر بازرسی اولیه برای تمامی آسانسورها از سوی بهره‌برداران ساختمان الزامی است و تمامی قطعات مکانیکی و برقی آسانسور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول از صادر نشدن پروانه پایان کار به ساختمان‌های دارای آسانسور بدون اخذ تاییدیه ایمنی و گواهی استاندارد از سوی شهرداری‌ها خبر داد.

وی با بیان اینکه حدود 110 آسانسور ساختمان‌های دولتی و عمومی از ابتدای سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفته، عنوان کرد: هیچ‌کدام از این میزان آسانسورهای دارای شرایط اخذ گواهی‌نامه استاندارد و ایمنی نبوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار