مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گران‌فروشی، احتکار و مواردی از این قبیل مراتب را با مراجعه حضوری و یا تماس‌های تلفنی به اطلاع ما برسانند.
کد خبر: ۸۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 06 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامرضا صالحی با اشاره به فعالیت‌های تعزیرات حکومتی استان در چند ماه اخیر اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی استان اصفهان به دنبال شناسایی و برخورد با اشخاصی است که با اقدامات خلاف قانون سعی در برهم زدن آرامش بازار دارند.

وی ادامه داد: گشت‌های تعزیرات و بازرسان به صورت مداوم بر بازارهای استان نظارت می‌کنند تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به‌سرعت با متخلفان برخورد کنند، این روزها نیز که در حال نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم نظارت ویژه‌ای بر بازارها داریم تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پرونده قاچاق مقادیری کفش خارجی به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال که از یک دستگاه کامیون و توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز اصفهان کشف گردیده بود؛ جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارسال شد که متهم پرونده علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از 16 میلیارد ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، افزود: گزارش‌های مردمی می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا سریع‌تر از بعضی تخلفات اطلاع پیدا کرده و با آن‌ها برخورد کنیم هر چند بازرسان تعزیرات همیشه در حال بازرسی و کشف تخلفات هستند.

صالحی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گران‌فروشی، احتکار و مواردی از این قبیل مراتب را با مراجعه حضوری و یا تماس‌های تلفنی به اطلاع برسانند تا در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی و با متخلفان برخوردهای لازم انجام شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار