مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان خبر داد:
در راستای توانمند سازی مهندسین و کارگران ساختمانی نشست و هم اندیشی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رییس شورای شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ 06 September 2020
در راستای توانمند سازی مهندسین و کارگران ساختمانی نشست و هم اندیشی با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و رییس شورای شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این نشست روند اجرا، آموزش، نیازسنجی و ساماندهی کارگران و مهندسین ساختمان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه در حوزه صنعت ساختمان بیش از ۱۵۰ حرفه داریم بیان کرد:از مزایای کارگران مهارت دیده این می‌باشد که به ناظرین اطمینان خاطر می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه گواهینامه‌های صادره از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان دارای کد بین المللی و قابل ترجمه می‌باشد افزود:بهترین حالت برگزاری این دوره‌ها در محیط کار واقعی است.

مختاران ادامه داد:حتما این مبحث را در شورای مهارت استان مطرح خواهیم کرد.

در ادامه رییس شورای شهر همدان ضمن اعلام خرسندی از اجرای این طرح گفت: این امر به طور قطع راندمان کاری را بالا برده و ماندگاری خواهد داشت.

کردان استفاده از انبوه سازان در این طرح را پیشنهاد داد و اظهار داشت:مهمترین موضوع برای کارگران ساختمانی آموزش‌های مهارتی و همچنین ایمنی است.

رییس نظام مهندسی ساختمان استان همدان نیز اعلام داشت:با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان و مربیان مجرب می‌توانیم در توانمند سازی کارگران ساختمانی به شکل مطلوب عمل کنیم.

یزدانی ادامه داد:عملکرد خوب و بی نظیر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان بر همگان بخوبی مشخص و واضح است و می‌تواند در اجرای این طرح نیز راهگشا باشد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار