مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در استان قم گفت: وظیفه دولتمردان اعمال سیاست‌هایی است که ثبات اقتصادی را در کشور تامین کند و باید با تکیه بر منابع داخلی "ثبات اقتصادی" در کشور برقرار شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 09 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی اظهار کرد: آنچه برای چندمین بار از تحلیل دقیق رهبر انقلاب در تبیین شرایط اقتصادی کشور می توان فهمید این است که حل مشکلات اگر چه دشوار است ولی با جد و جهد و مدیریت جهادی به شرط صبر و ثبات و صبوری مردم حاصل است.

وی تصریح کرد: وظیفه دولت و دولتمردان اعمال سیاست‌هایی است که ثبات اقتصادی را در کشور تامین کند. اگر مسئولان هیچ کار دیگری نکنند جز آنکه با تکیه بر منابع داخلی "ثبات اقتصادی" را برقرار کنند، بقیه مسائل را خود مردم حل می کنند.

مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در استان قم اضافه کرد: مشکل این است که متاسفانه در این سال‌ها با فرصت سوزی، اقتصاد ملی با تصمیمات بیگانگان بلکه دشمنان گره خورد و به فرمایش حضرت آقا اقتصاد کشور شرطی شد.

وی یادآور شد: سال‌ها در انتظار آمریکا و بعد اروپا ، بلاتکلیفی و انتظار حاکم شد که از هر مرضی برای اقتصاد بدتر است، چون فعالان اقتصادی بلاتکلیفند و اقتصاد همیشه شناور است.

محمدی عراقی خاطرنشان کرد: اگر شرایط اقتصادی ثبات داشته باشد، هرچند  توام با دشواری باشد، تلاطم های ویرانگر به وجود نمی آید. همه تکلیف خود را می دانند که با پیش بینی دشواری‌ها و مشکلات چه باید بکنند.

وی گفت: آیا در فرصت باقی مانده روسای مجلس و دولت و قوه قضائیه در چارچوب جلسه هماهنگی اقتصادی سران با شرکت همه کارشناسان ارشد سه قوه خواهند توانست این علاج قطعی را عملی کنند و با اجرای راهکارهای کوتاه مدت ، مردم را به راه حل های میان مدت و بلند مدت امیدوار سازند؟ 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار