با دستور دادستان مرکز استان:
کارگروه نظارت و رصد فضای مجازی با دستور مستقیم دادستان مرکز استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 08 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نخستین جلسه رسمی کارگروه نظارت و رصد فضای مجازی استان، صبح امروز ۱۷ شهریور با ریاست کریمی دادستان مرکز استان، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل اطلاعات، سپاه کربلا، رییس پلیس فتا، صدا و سیما، سازمان بسیج رسانه در دادستانی ساری شروع به کار کرد.

کریمی دادستان مرکز استان در این جلسه با اشاره به دغدغه‌های موجود در خصوص فضای مجازی و تبعات مطالب و محتوایی که در آن تولید می‌شود گفت: انتشار مطالب برهم زننده اذهان عمومی، شبهه‌ها، شایعات و ... با نظارت جدی این کارگروه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: بستر فضای مجازی می‌تواند در گسترش فضایل اخلاقی، انسانیت، مسایل دینی و معنوی، علمی و انتشار محتواهای سازنده و اثرگذار در توسعه جامعه کمک خوبی باشد و فعالان این عرصه باید مورد حمایت جدی و تشویق قرار گیرند.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که دبیری این کارگروه را نیز برعهده دارد گفت: برای جلوگیری از بروز وقایع تلخ در فضای مجازی لازم دیدیم تا با تشکیل این کارگروه، فضای مجازی را رصد نموده و جلوی هرگونه تخلف را بگیریم.

زارع همچنین با اشاره به تکنولوژی روز دنیا در امر ارتباطات، اذعان داشت: با توجه به پیشرفت‌های فضای مجازی، ما نیز با گروهی کارآمد و خبره به رصد فضای مجازی استان پرداخته و هر ۱۰ روز جلسه کارگروه رصد برگزار می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار