رئیس ستاد انتخابات استان ایلام:
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه جنوبی استان ایلام، ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.
کد خبر: ۸۹۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 07 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم برگزاری تجمعات، عدم تشکیل کاروان‌های تبلیغاتی و گردهمایی‌های انتخاباتی طرفداران نامزدهای این دوره از جمله مفاد پروتکل‌های برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حتماً باید رعایت شود.

وی با تاکید بر تامین خدمات و تمهیدات لازم در این خصوص از طرف فرمانداران، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حضور مردم در شعب اخذ رای تقسیم شده و تجمع در شعب ایجاد نشود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به احتمال تمدید نشدن زمان رای گیری به خاطر بحث کرونا تصریح کرد: سعی شود رای دهندگان در زمان قانونی اخذ رای که معمولاً از ساعت ۸ صبح لغایت ۶ عصر است، رای خود را به صندوق بیاندازند چراکه احتمال تمدید زمان رای گیری بسیار پایین است.

وی افزود: واجدین شرایط حضور در انتخابات حوزه جنوبی استان ایلام ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ نفر است که از این میان ۶۷ هزار و ۹۹۵ نفر مرد و ۶۵ هزار و ۵۴۷ نفر زن در این دوره از انتخابات امکان حضور دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه جنوب استان بالاترین مشارکت مردم را در کشور داشته است، تاکید کرد: مشارکت ۷۲ درصدی حوزه جنوبی در دور اول انتخابات نشان دهنده مشارکت بالای سیاسی مردم این در تعیین سرنوشت خود است و در این دوره نیز مردم با حضور حداکثری خود انتخاباتی سالم و با مشارکت بالا خواهیم داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار