معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بهره برداری از پایانه های صادراتی یکی از اولویت های اقتصادی مازندران است.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 06 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ای با مدیرکل و کارکنان دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر پیگیری مصوبات کارگروه های اقتصادی و رصد و نظارت بر عملکرد ادارات کل مرتبط با بخش های اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران یکی از مهم ترین کارگروه های استان است که نتایج آن موجب افزایش اشتغال و رونق تولید می شود، از این رو لازم است این جلسات با کیفیت و جدیت در استان و شهرستان ها برگزار و مصوبات آن مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن برنامه های جهش تولید در سال جاری، تصریح کرد: برای جذب تسهیلات در جهت اشتغال و رونق تولید به ویژه در بخش های مختلف از جمله توسعه کشت گلخانه ای باید تلاش دوچندان صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به مستندسازی فعالیت ها و اطلاع رسانی به موقع خدمات و اقدامات، گفت: باید در زمینه تحقق جدی ۳۰ اولویت ابلاغی اقتصادی به فرمانداران و نیز تحقق و عملیاتی کردن برنامه های جهش تولید و مستندسای آن اقدامات لازم صورت پذیرد .

خیریانپور با اشاره به اینکه بهره برداری از پایانه های صادراتی از اولویت های اقتصادی استان است،خاطرنشان کرد: توسعه کشت گلخانه ای در حوزه خرد روستایی و در حجم شرکت های بزرگ سرمایه گذاری و هکتاری به صورت جدی مورد پیگیری واقع شود.

وی برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی بانک ها را برای هدایت تسهیلات و منابع بانک ها به سمت تولید و اشتغال و به ویژه حوزه های کشاورزی , صنعت و معدن , گردشگری و اقتصاد دانش بنیان مورد تاکید قرار داده و گفت: باید مجموعه ۱۴ بانک دولتی استان به این مهم توجه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یادآورشد: هلدینگ ثروت آفرینی، توسعه دیپلماسی اقتصادی و بهبود ارتباطات بین المللی با کشورهای حوزه اوراسیا و برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران استان های کشورهای دیگر هدف از اقداماتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد .

وی با توجه به ضرورت کنترل نظارت بر فعالیت نانوایی ها از بعد کمی و کیفی افزود : ۳۰ اولویت اقتصادی استان که به فرمانداران ابلاغ شد به صورت مستمر در شهرستان ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار