کد خبر: ۸۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ 05 September 2020

 

سپاه تالش برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در فضای مجازی برگزار می‌کند

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه تالش اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، با جایگزین کردن برنامه‌های جدید و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آئین‌های هفته دفاع مقدس را در فضای مجازی و در مقیاس جهانی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی بسیج سپاه تالش؛ سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی روز شنبه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه تالش گفت: در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان بسیج، فضاسازی سطح شهر، نشر فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی، نشر ارزش های دفاع مقدس و و ترویج شعائر انقلابی جزو برنامه هاست.

او ادامه داد: دفاع مقدس یادآور سلحشوری و ایستادگی ملت رشید ایران در برابر تجاوز عراق بود و صحنه های رشادت و جانبازی فرزندان میهن در جنگ تحمیلی هرگز از خاطره ملت محو نخواهد شد.

فرمانده سپاه تالش افزود: ارزش های دفاع مقدس همیشه زنده است و بازآوری و یادآوری آنها وظیفه همه مسئولان و دستگاه های فرهنگی است و فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه جاری و ساری باشد.

۳۱ شهریور ۵۹ سالروز حمله نظامی رژیم بعثی عراق به کشورمان بود که هشت سال مقاومت ایرانیان در برابر دشمن به هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شد.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، محدودیت هایی برای آئین ها و اجتماعات مردمی ایجاد کرده است و بسیاری از برنامه ها در فضای مجازی اجرا می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار