کد خبر: ۸۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 05 September 2015
محمد گلباغی با کسب حداکثر آرای اعضا در انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه، ریاست این شورا را به‌عهده گرفت.
خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، انتخابات هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی این شهرستان پیش از ظهر امروز برگزار و محمد گلباغی که ریاست شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه را نیز به‌عهده دارد، به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

مهدی رحمدل، رئیس پیشین شورای اسلامی شهرستان آستانه‌اشرفیه رقیب گلباغی در انتخابات بود که نتوانست آرای لازم را برای ادامه تصدی ریاست شورای شهرستان کسب کند.

محمد محبوبی در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه به عنوان نایب‌ رئیس، حسن شوقی خزانه‌دار، محمد نیک‌فر و مهدی رحمدل منشی اول و دوم این شورا انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی بندر کیاشهر در حاشیه انتخابات مذکور اظهار کرد: تمام اعضای شورای شهرستان آستانه‌اشرفیه با ظرفیت‌های خود در خدمت مردم و شهرستان هستیم.

محمد محبوبی با ضرورت دانستن نقش پررنگ شورای شهرستان، تصریح کرد: با رفتار و کردار خود در حفظ و ارتقای شورای شهرستان بکوشیم و اعتماد مردم را بیش از گذشته جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهرستان باید بر شوراهای فرودست نظارت و با شوراهای فرادست ارتباط مستمر داشته‌باشند تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار