محمد مرادی گفت: در این ایام ۳۶۸ هزار خودرو وارد استان شده و ۳۱۹ هزار خودرو از استان خارج شده است درحالیکه در مدت مشابه سال گذشته آمار خودرو‌های ورودی به استان ۳۳۱ هزار و خودرو‌های خروجی ۳۷۴ هزار بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 31 August 2020
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از کاهش ۲۵ درصدی تردد‌ها در محور‌های استان همدان خبرداد و گفت: در روز‌های منتهی به تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی بیش از دو میلیون تردد تردد در جاده‌های استان صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، مرادی اظهارکرد: در بازه زمانی پنجم تا نهم شهریور سالجاری که ایام نزدیک به تاسوعا و عاشورای حسینی بوده دو میلیون و ۸۵۷ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که سه میلیون و ۸۲۰ هزار تردد بوده کاهش ۲۵ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: در این ایام ۳۶۸ هزار خودرو وارد استان شده و ۳۱۹ هزار خودرو از استان خارج شده است درحالیکه در مدت مشابه سال گذشته آمار خودرو‌های ورودی به استان ۳۳۱ هزار و خودرو‌های خروجی ۳۷۴ هزار بوده است.

مرادی با بیان اینکه پرتردد‌ترین محور استان همدان ایام منتهی به تعطیلات محور همدان _سه راهی بهار بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تردد را روز پنجشنبه ششم شهریور با ۷۳۲ هزار تردد به خود اختصاص داده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان افزود: در این مدت ۳۸۰ هزار وسیله نقلیه سنگین، دو میلیون و ۴۸۶ هزار سواری و وانت، ۷۰ هزار کامیون دو محوره، ۱۳ هزار و ۷۰۰ اتوبوس و ۱۳۹ هزار کامیون سه محوره در جاده‌های استان تردد داشتند.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تردد در محور‌های استان روان است، گفت: روز گذشته ۴۸۶ هزار تردد در جاده‌های استان صورت گرفت که ۵۱ هزار تردد ورودی و ۷۱ هزار خروجی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار