با توجه به اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت، اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک شهرستان اصفهان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه و مجلسی با هم دیدار و گفتگو کردند و در این دیدار بر لزوم ارتباطات علمی تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ 28 August 2020

 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک شهرستان، رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک شهرستان اصفهان، تصریح کرد: در ادامه این توافق نامه افراد تحصیل کرده در صورت بیکار بودن به سازمان فنی حرفه ای معرفی خواهند شد تا در قالب طرح آموزش دوگانه (آموزش در محیط کاری) آموزش ببینند و پس از گذراندن دوره کارآموزی، به صورت تضمینی به بازار کار وارد خواهند شد. همچنین پروانه کسب این افراد به صورت رایگان صادر خواهد شد و مهمتر از آن، این افراد تا ۵ سال معاف از پرداخت حق عضویت اتحادیه خواهند بود و در صورت مشکل مالی برای خرید دستگاه به آن ها وام قرض الحسنه داده خواهد شد.

چلونگر اضافه کرد: شرکتی تاسیس شد که بنیان و اساسنامه آن بر اساس گام دوم انقلاب است. هدف این شرکت پیروی کردن از سیاست های مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است. اتفاق مهمی که در این شرکت رخ می دهد برقرار کردن ارتباط با دانشگاه است.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها با افزایش قیمت ها، با قطعات خودرویی گران قیمتی روبرو هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است. اتحادیه به دنبال همگام شدن جامعه دانشگاهی است تا در راه بومی سازی برخی از قطعات خودرو قدم بردارد و هزینه های مصرفی مردم را کاهش دهد. امروزه هزینه های خودرو بخش مهمی از هزینه های یک خانوار است و با چنین اقداماتی می توانیم به مردم کمک کنیم.

رئیس اتحادیه خدمات فنی خودروهای سبک شهرستان اصفهان گفت: صنعت خودرو بسیار پول ساز است و با افزایش دانش و تجربه افراد در زمینه خودرو می توانیم اصفهان را به قطب مهمی در صنعت خودرو تبدیل کنیم. اگر مباحث مطرح شده را پس از مطالعات بتوانیم اجرایی کنیم در اتفاقی دانش بنیان توانسته ایم کمک بزرگی را به کشور و جلوگیری از خروج ارز داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :