پرافتخارترین فوتسالیست استان قم در راه کسب آمادگی برای مسابقات 2020 جام ملت‌های آسیا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال دعوت شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ 24 August 2020

به گزارش تابناک قم، بازیکنی که از اوایل دهه 1380 با عضویت در ترکیب تیم باشگاهی ارم‌کیش قم نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و با سپری کردن مدارج ترقّی و پیشرفت، افتخارات زیادی را در عرصه ملی و باشگاهی به دسته آورد، اکنون تنها نماینده قم در اردوی تیم ملی فوتسال است.

این بازیکن خوش‌نام، با سابقه و پرافتخار علی‌اصغر حسن‌زاده است که از یک خانواده کاملا فوتسالی به سطح اول فوتسال ایران معرفی شد، در حالی که برادران بزرگتر وی یعنی محسن حسن‌زاده و مهدی حسن‌زاده از بازیکنان با سابقه کشور به شمار می‌روند و اکنون فوتسال حرفه‌ای را کنار گذاشته‌اند.

3 دوره حضور در جام جهانی و کسب مقام سوم دنیا

اما علی‌اصغر که برادر کوچک‌تر خانواده حسن‌زاده محسوب می‌شود و از 17 سالگی در لیگ برتر فوتسال ایران سابقه بازی دارد، اکنون در سن 33 سالگی همچنان در اوج آمادگی است و با تجربیات سال‌ها حضور در مسابقات باشگاهی و ملی، اکنون کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به شمار می‌رود.

حسن‌زاده سه دوره در جام‌های جهانی 2008، 2012 و 2016 حضور داشته و نخستین فوتسالیست قمی است که همراه با تیم ملی در جام جهانی 2016 به مقام سوم دنیا دست یافته و قهرمانی‌های متعددی را در جام ملت‌های آسیا، بازی‌های آسیایی و چندین تورنمنت معتبر بین‌المللی دیگر کسب کرده است.

4 عنوان مرد سالی آسیا در کارنامه ملی‌پوش فوتسال قم

این بازیکن به واسطه عملکرد موفق خود در ترکیب تیم ملی ایران همواره زیر ذره‌بین دقیق کارشناسان فوتسال آسیا قرار داشته و به همین دلیل چهار دوره در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 عنوان مرد سال فوتسال آسیا را در کارنامه دارد و از این نظر پرافتخارترین فوتسالیست ایرانی نیز به شمار می‌رود.

حالا اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های 2020 آسیا در پیش است و به همین دلیل کادر فنی تیم ملی از بازیکنان مد نظر دعوت به عمل آورده، در حالی که از استان قم تنها یک بازیکن به نام علی‌اصغر حسن‌زاده به عنوان پرافتخارترین فوتسالیست قمی در این اردو حضور می‌یابد.

آماده‌سازی تیم ملی برای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی

اردوی جدید تیم ملی فوتسال با حضور 19 بازیکن از روز چهارشنبه پنجم شهریور با ورود بازیکنان از ساعت 19 به مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و بازیکنان تا روز هشتم شهریور ماه زیر نظر سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

این در شرایطی است پیش از این سه مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برگزار شده و چهارمین مرحله آن همین اردو است که با هدف حضور تیم ملی در تورنمنت کیش و رویارویی با تیم‌های ملی بزرگسالان عراق، کویت و تیم زیر 20 سال کشورمان برگزار می‌شود تا تیم ملی پرقدرت به مسابقات جام‌ ملت‌های فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی 2020 اعزام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار