مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد ؛
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت : 63درصد از کل پروژه های اجرا شده در شرکت گاز استان ایلام از بدو تأسیس تا کنون، در دولت تدبیر و امید تحقق یافته است.
کد خبر: ۸۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 22 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی  با ارائه عملکرد شرکت در دولت تدبیر و امید (دولت یازدهم و دوازدهم) اظهار داشت  : عملیات گازرسانی به 78 درصد از کل روستاها و 58 درصد از کل شهرهای گازدار استان از بدو تأسیس شرکت گاز استان تا کنون در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

وی بیان داشت  : اجرای 2765 کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع معادل 57 درصد از کل خطوط استان و نیز نصب 52135 انشعاب گاز و جذب 97863 مشترک جدید گاز استان معادل 57 درصد از کل مشترکین استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: گازرسانی به 14 شهر استان و 360 روستای استان و گاز دار نمودن 8 شهرک صنعتی استان و 633 واحد صنعتی تولیدی معادل 77 درصد کل صنایع گازدار استان در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدائی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود.

شمس اللهی افزود : احداث 12 ایستگاه CNG معادل 50 درصد از کل جایگاههای احداث شده در استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته اند که نقش اساسی در کاهش هزینه های حمل و نقل ، صرفه جویی در اقتصاد خانواده و جامعه داشته و نیز کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است. مدیر عامل شرکت گاز استان از خدمات رسانی گسترده و گسترش کیفی سازی خدمات شرکت گاز استان ایلام به مشترکین و مشتریان بعنوان اهداف اصلی و متعالی کارکنان شرکت نام برد .

وی افزود : کسب رتبه برتر و استقرار میز خدمت ادارات استان ،کسب رتبه برتر دو بخش رضایتمندی مردم در بین شرکت های گاز استانی کشور، کسب رتبه برتر در صیانت از حقوق شهروندی ،کسب گواهینامه 4 ستاره تعالی سازمانی، کسب رتبه برتر آموزش شرکت های گاز استانی کشور،کسب مقام های برتر ورزشی و فرهنگی ، استقرار سیستم های مدیریت (ISO) مختلف در حوزه های متفاوت،استقرار سامانه الکترونیکی جامع ارتباط یا مشتریان، اجرای پروژه های مسئولیت اجتماعی در سطح استان، اجرای طرح نظر سنجی سالیانه از ذینفعان شرکت، استقرار سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و ... را از نمونه های بازر کیفی سازی و ارتقای گسترده خدمات شرکت گاز استان در جهت رضایتمندی مشترکین برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار