مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دولت فعلی، دولت کار، تلاش و پشتکار است، در عین حال بسیار مظلوم واقع شده زیرا بخش زیادی از مشکلات فعلی از توان دولت خارج است اما او باید پاسخگوی آن باشد.
کد خبر: ۸۹۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 22 August 2020

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومى اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامى استان كرمانشاه- شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه، در محل سالن جلسات اميد استاندارى به منظور ارائه پيشنهادات هفته دولت تشكيل جلسه داد .

بهرام فاضلى ، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه در نشست این شورا با تاکید بر ضرورت پوشش رسانه‌ای مناسب دستاوردها و عملکرد دولت به ویژه طرح های افتتاحی و كلان در هفته دولت گفت: دولت فعلی، دولت کار، تلاش و پشتکار است، در عین حال بسیار مظلوم واقع شده زیرا بخش زیادی از مشکلات فعلی از توان دولت خارج است اما او باید پاسخگوی آن باشد.

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت بیشتر از توان خود و باجدیت در حال مدیریت مسایل و مشکلات کشور بوده، هرچند ممکن است مشکلاتی هم وجود داشته باشد.
وى همچنین از همه رسانه ها خواست که در مطالب خود ملاحظات و ضرورت های برگزاری کنکور سراسری را در نظر بگیرند زیرا برگزاری این رویداد علمی ضررهای به مراتب کمتری از برگزار نشدن آن دارد و تکلیف میلیون ها دانش آموز و سرباز را روشن می کند.

دستگاه‌های اجرایی استان را به همکاری با رسانه‌ها برای انعکاس دستاوردها و خدمات دولت با شیوه‌های جذاب، خلاقانه و موثر موظف کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار