مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، به‌همراه جمعی از مسئولین ستادی، از چگونگی روند گازرسانی به روستا‌های شهرستان کامیاران بازدید به‌عمل آورد.
کد خبر: ۸۸۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 19 August 2020

به گزارش خبرنگار روابط عمومي شركت گاز استان كردستان مهندس احمد فعله‌گری، در حين بازديد از روند اجراي پروژه هاي گاز رساني در شهرستان كامياران اظهار داشت : اين شهرستان داراي 152 روستا داراي سكنه است كه 135 روستا از قابليت گازرساني برخوردارست كه در حال حاضر 123 روستا تحت پوشش گاز طبيعي است .
وي افزود : ضريب نفوذ گاز طبيعي در جمعيت شهري 100 درصد و در جمعيت روستايي 93 درصد است كه در مجموع حدود 97 درصد از جمعيت كل شهرستان كامياران از گاز طبيعي بهره منداند .
وی در ادامه گفت: در حال حاضر گازرساني به 4 مجتمع روستايي در شهرستان كامياران فعال است ؛ پروژه گازرساني به مجتمع روستايي بلوچه شامل 5 روستا ، گازرساني به مجتمع روستايي پشآباد شامل 3 روستا ، مجتمع روستاي نشور كه شامل 2 روستا و مجتمع روستايي مرواريد كه شامل 4 روستا مي باشد.
فعله گري تاكيد كرد : با گازرساني به مجتمع هاي اشاره شده 14 روستا گازدار شده و ضريب نفوذ در جمعيت روستايي به بالاتر از 96 درصد مي رسد.
مهندس فعله گري در حين بازديد از مجتمع روستاي بلوچه ضمن تشكر از عوامل اجرايي اين پروژه را اين گونه تشريح كرد : براي اتمام اين پروژه كه شامل روستاهاي بلوچه ، كاني هنگه ، كره پوان ، پرتاله و چشمه كبود مي باشد نياز است حدود 20 كيلومتر شبكه گذاري پلي اتيلن در قطرهاي مختلف صورت گيرد و پيش بيني مي گردد 105 انشعاب نصب گردد.
مدير عامل شركت گاز استان كردستان در پايان بازديد از پروژه گازرساني به مجتمع روستايي بلوچه در مورد افتتاح پروژه هاي گازرساني روستايي در هفته دولت بيان داشت : 3 روستاي شهرستان كامياران به نام هاي لاين ، مرواريد و كچله در هفته دولت به بهره برداري مي رسد و كلنگ زني چندين پروژه صنعتي و روستايي نيز انجام مي گيرد.
در پايان بازديد از پروژه هاي گاز رساني مدير عامل شركت گاز استان كردستان از ناحيه كامياران نيز بازديد بعمل آورد واز نزديك با كاركنان ديدار و گفتگو كرد ، در اين ديدار مهندس بهزاد خسروي رئيس ناحيه ضمن ارائه گزارشي از عملكرد ، مشكلات و خواسته هاي خود را بيان كردند.
کامیاران یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان کامیاران است که در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج و ۵۵ کیلومتری شمال شهر کرمانشاه واقع شده‌است. شهرستان کامیاران از سمت شمال با شهرستان سنندج ، از سمت غرب با شهرستان سروآباد ، از سمت جنوب با استان کرمانشاه و از سمت شرق با شهرستان دهگلان هم مرز می باشد.
لازم به ذكر است شهرستان كامياران داراي 33 هزار و 413 مشترك در بخش هاي مسكوني ، تجاري و صنعتي است كه 19 هزار و 547 مشترك در شهرها و 13 هزار و 866 مشترك در روستاها ساكنند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار