پیام‌های فضای مجازی درخصوص مشکلات مسکن مهر هشتگرد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی را مهمان ساکنان فاز ۷ مسکن مهر هشتگرد کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ساکنان این منطقه قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 06 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» احمد اصغری مهرآبادی در پی پیام‌های فضای مجازی درخصوص مشکلات مسکن مهر هشتگرد ، ضمن بازدید از طرح‌های آذرنگ و کلبه سازان مسکن مهر هشتگرد گفت: نواقص مسکن‌های مهر مرتبط با شرکت عمران مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های در دست اقدام در شهر جدید هشتگرد افزود: اجرای طرح‌های خدماتی و افزایش تولید مسکن مناسب در شهر‌های جدید موجب ترغیب شهروندان به سکونت در مسکن‌های مهر می‌شود.

قائم مقام وزیر راه در طرح مسکن مهر ضمن تاکید بر اهمیت تسریع در تولید مسکن و تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره گفت: با تکمیل طرح مسکن مهر در کنار دیگر طرح‌های شرکت عمران می‌توان به نتایج قابل توجهی در حوزه تولید مسکن و رضایت شهروندان برسیم.

وی افزود: با مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های مشارکتی و خدماتی محور می‌توان به نتیجه خوبی دست یافت.

مهرآبادی هدف از بازدیدش را رسیدگی به درخواست‌های شهروندان برشمرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، بررسی مطالبات ساکنان شهر‌های جدید انجام می‌شود و برای رفع مشکلات مرتبط با واحد‌های مرتبط تابعه اقدام خواهد شد.

مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز گفت: افزایش سرعت رفع نقص مساکن مهر با تشکیل هیئت مدیره ساختمان‌ها محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که  رفع مشکلات مربوط به کمبود زیرساخت‌ها در طرح‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بررسی شده است، افزود: رسیدگی به خواسته‌های ساکنان این طرح‌ها در اولویت اقدامات شرکت عمران است و به‌دنبال افزایش رضایتمندی شهروندان‌هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: به یقین تکمیل و رفع نقص طرح‌های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در کنار طرح‌های مشارکتی و خدماتی از جمله بهره گیری از ظرفیت‌هایی که راه اندازی مترو ایجاد کرده گامی مهم در راستای توسعه شهر جدید هشتگرد است.

مسعود حق لطفی به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: با افزایش خدمات، تمایل به سکونت در مسکن مهر افزایش می‌یابد و البته همراهی شهروندان در تشکیل هیئت مدیره مجتمع‌ها گامی موثر در ساماندهی درخواست‌ها و پیگیری و رفع مشکلات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار