سومین میز کالای کشوری عراق با رویکرد بررسی زمینه ها، مشکلات ، موانع و راهکار های توسعه صادرات پوشاک به این کشور و به منظور تلاش برای افزایش سهم صادرات پوشاک ایران در بازار عراق در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 01 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» در این جلسه مدیر کل دفتر عربی – افریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عراق سالانه حدود 700 میلیون دلار واردات پوشاک از جهان دارد که سهم ایران از این میزان حدود 35 میلیون دلار است.

فرزاد پیلتن مدیر کل عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بررسی ها نشان می‌دهد ایران ظرفیت صادرات 150 میلیون دلاری پوشاک به کشور عراق را دارد.

رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت استان البرز در حاشیه این نشست در گفتگو با با خبرنگاران گفت: انتظار می رود استان البرز با توجه به حضور واحدهای خوشنام و طراز اول صنعت پوشاک و صنایع نساجی بتواند در راستای صادرات پوشاک به عراق نقشی تعیین کننده و تاثیر گذار داشته باشد.

رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت تصریح کرد: در راستای صادرات پوشاک به عراق مشوق های مطلوبی توسط سازمان توسعه تجارت ایران تدارک دیده شده که فعلان صنفی و صنعتی تولید پوشاک می توانند با مراجعه به دبیرخانه انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی، پوشاک و جرم استان البرز از کم و کیف این مشوق ها مطلع و در صورت دارا بودن شرایط لازم از آن بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار