همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 05 September 2015
همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در همدان برگزار شد.

به گزارش تسنیم؛ همایش ملی زبان شناسی نقش گرا در در سالن شهید چیت سازیان دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در ابتدای این همایش اظهار داشت: انگیزه نخستین محرک شروع است و این انگیزه به جد برای برگزاری این همایش از ابتدا وجود داشت.

منصور غلامی بیان کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها از زمینه‌های ارزشمند تقویت نگاه‌های پژوهش محور می تواند باشد.

غلامی حضور افراد در این گونه همایش‌ها را سبب شناخت بیشتر در زمینه‌های تحقیقاتی دانست و افزود: نباید سختی اجرای همایش ها انگیزه ها را تضعیف کند.

محمد راسخ مهند، دبیر علمی همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با تشریح اهداف این همایش، اجرای سمینارهای علمی را از ضرورت‌های علم زبان شناسی دانست و افزود: درصدد هستیم که این نشست‌ها را به صورت دوسالانه و مستمر برگزار کنیم.

همایش ملی زبان شناسی نقش گرا با مشارکت اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و اساتید و دانشجویان از دانشگاه گیسن آلمان، انجمن زبان شناسی پاریس و دانشگاه پاویای ایتالیا در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

راسخ مهند بیان کرد: ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که ۴۵ مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شد و از بین آنها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه ۳۰ مقاله ارائه می‌شود.

به گزارش تسنیم، رأس ساعت ۱۸ روز چهار شنبه ۱۱ جشن نامه دکتر کورش صفوی استاد دانشگاه علامه طباطبایی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا رونمایی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار