کد خبر: ۸۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 02 September 2015

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت توسعه و اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رضوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش آسارا اظهار کرد: توسعه خدمات‌رسانی‌ها به روستاییان و افزایش خدمات عمرانی یکی از مهمترین اقداماتی است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه به رفع مشکلات روستاییان می‌تواند علاوه بر کاهش مهاجرت آنان به شهرها در کیفی شدن محصولات آنان نیز تأثیرگذار باشد.

این مسئول افزود: روستاهای استان البرز برای توسعه بیشتر نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان است لذا باید با تخصیص به موقع اعتبارات و شناسایی مشکلات در مسیر توسعه خدمات رسانی‌ها در روستاها اقدامات مناسبی صورت گیرد.

رضوی در این بازدیدها از چهار روستای کندر، وینه، خوزنکلا و آدران بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت طرح‌های عمرانی در دست اقدام دهیاری‌ها قرار گرفت.

این مسئول در ادامه از پروژه‌های عمرانی دیواره ساحلی رودخانه و جاده کمربندی روستای کندر، خانه بهداشت و مرکز بهداشتی و درمانی روستای خوزنکلا، بهسازی معابر روستای وینه و دیوارکشی کنارگذرهای داخلی روستای آدران بازدید کرد.

وی از دهیاران خواست تا با نگاه ویژه به مشکلات و نیازهای روستاییان گامهای موثری را در جهت توسعه روستاهای این استان بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار