هادی زرینی با بیان اینکه آمار مراجعه به بیمارستان‌ها افزایش چشمگیری داشته، تصریح کرد: هرچه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی بیشتر می‌شود کادر درمانی هم خسته و فرسوده می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 20 July 2020
رئیس نظام پرستاری همدان گفت: از نخستین روز‌های شیوع کرونا در استان تاکنون ۲۵۰ پرستار در بیمارستان‌های همدان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

به گزارش تسنیم، زرینی اظهار داشت: همکاران ما در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند و با وجود گرمای شدید هوا مجبور به پوشیدن لباس‌های مخصوص و استفاده از ماسک در ساعات طولانی هستند.

وی با بیان اینکه آمار مراجعه به بیمارستان‌ها افزایش چشمگیری داشته، تصریح کرد: هرچه تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی بیشتر می‌شود کادر درمانی هم خسته و فرسوده می‌شوند.

رئیس نظام پرستاری همدان افزود: تجهیزات حفاظت فردی و بهداشتی به اندازه کافی در اختیار پرستاران قرار می‌گیرد، اما همکاران ما با همان شرایط سخت اولیه در حال مبارزه با این ویروس هستند.

زرینی با اشاره به اینکه تست کرونای ۲۵۰ نفر از پرستاران استان مثبت بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه همه این افراد بهبود یافتند و بسیاری از آن‌ها به سرکار بازگشتند. فقط یکی از پرستاران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است که امیدواریم هرچه زودتر بهبودی‌اش را به دست آورد.

وی با بیان اینکه حتی در زمان قبل از کرونا هم با کمبود نیروی پرستار مواجه بودیم، گفت: اکنون نیز بیشتر از گذشته نیازمند افزایش نیرو و ورود نیرو‌های تازه نفس هستیم.

رئیس نظام پرستاری همدان از قول استخدام پرستار در مرداد ماه خبر داد و ابراز کرد: در این ماه برخی نیرو‌ها تبدیل وضعیت می‌شوند و تعدادی نیرو هم با اولویت پرستارانی که در زمان شیوع کرونا به کمک ما آمدند به استخدام مجموعه در می‌آیند.

زرینی با تاکید بر اینکه از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سخت گیر باشند، اظهار داشت: اگر مردم همکاری نکنند با شرایط بدتری رو به رو می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار