مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از احداث 13 پارک محله ای در این شهر خبر داد و گفت: این پارکها هم اکنون پیشرفت 60 تا 70 درصدی دارند و بزودی همانند 162 پارک فعلی پذیرای مردم خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 02 September 2015
سیروس کومه افزود: پارکهای در دست احداث به مخزن آب زیرزمینی و سیستم آبیاری تحت فشار تجهیز می شوند.

به گفته وی بزرگترین پروژه در حال ساخت، پارک 21 هزار متر مربعی شهرک پرواز است که پنج سال به صورت نیمه کاره رها شده بود اما با اقدامات صورت گرفته اکنون در آستانه بهره برداری قرار دارد.

کومه پروژه فضای سبز ورودی شرقی شهر کرمانشاه را مهمترین طرح سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری دانست و اظهار داشت: کارهای عمرانی این پروژه رو به اتمام و حتی گل و گیاه آن سفارش داده شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که ورودی شرقی کرمانشاه تا آخر تابستان همانند باغ راه کمربندی غربی و شرقی به شرایط مناسبی برسد و در شان نام و جایگاه کرمانشاه باشد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه بدون حمایت و پشتیبانی مردم هیچ کاری نمی توان انجام داد گفت: شهروندان کرمانشاهی می توانند مشکلات و معضلات فضای سبز و پیشنهادات خود را از طریق سامانه 137 شهرداری یا مراجعه به سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در طاق بستان مطرح کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار