کد خبر: ۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹ 25 January 2015
با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج اعضای باند چهار نفره سارقان منزل شناسایی و در این رابطه ۲۷ فقره اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در خیابان چالوس بلافاصله واحد گشت کلانتری ۳۰ اسلام آباد جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با بررسی صحنه جرم و شیوه و شگرد سارق یا سارقان، ردپای سارق سابقه‌داری را که قبلا نیز به همین شیوه سرقت کرده و دارای سوابق کیفری متعدد بود شناسایی کردند.

سرهنگ سید حقیقی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل مجرمان سابقه دار، مخفیگاه متهم را در منطقه ولدآباد شناسایی و سه تیم عملیاتی پس از اعزام به محل و محاصره منطقه متهمان را در داخل زیرزمین منزل سردسته باند دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت:متهمان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کرده و اذعان داشتند که با تشکیل یک باند چهار نفره تاکنون اقدام به ۱۴ فقره سرقت در مناطقی از اسلام آباد، میدان کرج، فردیس، محمد شهر، ولدآباد و مشکین آباد کرده‌اند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد ۲۷ عدد اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به نحوه سرقت‌ها و شیوه و شگرد متهمان خاطر نشان کرد: متهمان در این شیوه با شکستن توپی قفل فاقد حفاظ و نگهدارنده، اموال منازل ویلایی خالی از سکنه را به سرقت می‌بردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار