فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز :
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، از ساخت بیمارستان مبتنی بر بحران در استان خبر داد و گفت: ساخت این بیمارستان باید به سرعت آغاز شود چرا که بحران زمان مشخصی ندارد و البرز با شرایط و ظرفیت های خاصی که دارد به یک بیمارستان با قابلیت ارائه خدماتی فراتر و همچنین در شرایط بحرانی به شدت نیاز دارد.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 05 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار سید یوسف مولایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که در دانشگاه انجام شد ضمن قدردانی از مجاهدت خالصانه نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا در استان گفت: سیستم بهداشت و درمان در کشور به ویژه در استان البرز با ایثار و از خودگذشتکی آبرو و منافع ملی را حفظ و حراست کردند.

 وی با بیان اینکه دنیا به دنبال این بود که کرونا کشورمان را مختل کند و منافع ملی را به خطر بیاندازد خاطر نشان کرد: خوشبختانه به حول قوه الهی به مدد دستان پر توان و غیرت نیروهای بهداشتی و درمانی این امر اتفاق نیافتد و البرز در فاز اول مبارزه با کرونا علی رغم شرایط ویژه ای که دارد خوش درخشید.

 سردار مولایی به عمل انسانی ، ارزشمند و الهی نیروهای خط مقدم کرونا اشاره کرد و آن را با مجاهدت در جبهه های نبرد و دفاع مقدس تشبیه کرد.

 وی افزود : ویروس کرونا با همه ی سختی ها و تهدید هایی که برای ما بهمراه داشت باعث شد به فرصت های خوبی در همه ی حوزه ها  دست پیدا کنیم  که ضروری است در جهت تبدیل تهدید به فرصت تلاش کنیم.

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از ساخت بیمارستان مبتنی بر بحران در استان خبر داد و افزود: ساخت این بیمارستان باید به سرعت آغاز شود چرا که بحران زمان مشخصی ندارد و البرز با شرایط و ظرفیت های خاصی که دارد به یک بیمارستان با قابلیت ارائه خدماتی فراتر و همچنین در شرایط بحرانی به شدت نیاز دارد.

 وی در پایان به آیه قرانی وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا ۚ  اشاره کرد و افزود : این کلام خدا ارزش واقعی عملی که کادر بهداشت و درمان انجام می دهند را به خوبی بیان می کند. کشور و همه ی آحاد جامعه قدردان ایثار و مجاهدت این عزیزان هستند و بدانند در این عمل هم رضایت خدا وجود دارد و هم رضایت بنده ی خدا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار