رییس هیات ژیمناستیک استان البرز با بیان اینکه به دلیل نبود هنرجو و ورزشکار،موجودی ریالی برخی از هیات ها به صفر رسیده گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد درآمد باشگاه و هیات ها، حاصل حضور ورزشکاران و دریافت شهریه است، اما نداشتن ورزشکار طی چند ماه گذشته، موجودی مان را به صفر رسانده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 05 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» کمال تشکر گفت: حقوق، مزایا، بیمه و دیگر هزینه های جاری، باید از سوی هیات پرداخت شود اما با وضعیت پیش آمده و اینکه توان پرداخت این هزینه ها را نداریم، مجبور به تعدیل نیرو شدیم، مشکلات امروز هیات و ورزشکاران بسیاربیشتر از همیشه شده که در این میان بیشترین ضرر را مربیانی دیدند که شغل شان حاشیه امنیت نداشته و مستاصل شدند.

مدیر یکی از باشگاه های ورزشی در شهرستان کرج می گوید: با این وضعیت که به دلیل کرونا پیش آمده، در واقع باشگاه ها تعطیل هستند، چرا که ۲ تا سه نفر بیاید تا اینکه کسی نیاید تفاوتی برای باشگاه نمی کند.

خلیل سهرابی افزود: حتی در این روزهایی که باشگاه های ورزشی بازگشایی شدند، با توجه به اینکه استقبالی از سوی ورزشکاران صورت نمی گیرد، باشگاه ها در وضعیت خوبی به سر نمی برند.

وی اضافه کرد: مشکل اصلی این است که به ورزش بهایی داده نمی شود، تمایل مردم به سمت کافی شاپ‌ها بسیار بیشتر از ورزش است و با این شرایط کاری نمی توان کرد، چرا که مشکل ریشه‌ای است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار