رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: محدودیت‌های آخر هفته در آرامستان های کرج کماکان پابرجا است.
کد خبر: ۸۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 02 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری با اشاره به محدودیت‌های تردد در آرامستان های کرج، اظهار کرد: استان البرز وارد وضعیت قرمز شده است از شهروندان می‌خواهیم به هنگام حضور در آرامستان ها پروتکل‌های بهداشتی را جدی تر رعایت کرده و از ماسک حتماً استفاده کنند.

 وی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اعمال شده در آرامستان ها برای پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها کماکان پابرجا است، افزود: مراسم ختم نیز در فضای آرامستان ها با حضور حداقلی نفرات برگزار شود.

 رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با این توضیح که در حال حاضر نماز میت نیز در فضای باز آرامستان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خوانده می‌شود، افزود: تالار آرامستان بهشت سکینه نیز که محل برگزاری مراسم‌ها و خیرات بود در حال حاضر تعطیل است.

 عسگری با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله گذاری اجتماعی در آرامستان ها را جدی بگیرند، گفت: بنرهای اطلاع رسانی و توصیه به شهروندان نیز در فضای آرامستان ها نصب شده است.

 وی گفت: حال که استان وارد فاز قرمز بیماری کرونا شده اگر قرار به تعطیلی آرامستان ها در روزهای پایانی هفته باشد باید این تصمیم از سوی ستاد مقابله با کرونا استان به ما ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در خصوص اینکه آیا متوفیان که در اثر ابتلاء به کرونا فوت شده اند در قطعه خاصی از آرامستان ها به خاک سپرده می‌شوند، گفت: هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دفن میت در هر قسمتی از آرامستان ها که مورد در خواست خانواده وی باشد، انجام می‌شود.

عسگری گفت: در خصوص اعزام بیماران کرونایی فوت شده از کرج به دیگر شهرهای استان و یا روستاهای اطراف جهت دفن در آرامستان های آن نقاط، این کار تنها در صورتی انجام می‌شود که خانواده فرد متوفی از شورای شهر یا روستا یا دهیاری مربوطه موافقت نامه کتبی داشته باشند.ودیت‌های آخر هفته در آرامستان‌های کرج پابرجا است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار