مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، معلمان این استان درفضای مجازی حدود ۶ هزار محتوای آموزشی با رویکرد کیفی تولید کردند.
کد خبر: ۸۶۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 01 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: این محتواهای آموزشی درشبکه دانش آموزی شاد و شبکه های اجتماعی بارگذاری و مورد استفاده قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش معلمان البرز دردوران کرونا ستودنی است، خاطرنشان کرد: تعدادی ازمعلمان شبکه آموزش کشوری نیز از معلمان البرز هستند. بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان استان البرز به عضویت شبکه شاد درآمدند.در این استان چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموزابتدایی روستایی داریم که امکان استفاده از آموزش‌های مجازی را نداشتند که برای آنها بسته‌های آموزشی تهیه شد.

قاسمی اضافه کرد: شبکه آموزشی شاد ، یک رویکرد منسجم و یک پارچه را درفرآیند آموزش به دانش آموزان درپایه های مختلف تحصیلی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مالکیت شبکه شاد با آموزش و پرورش کشوراست، عنوان کرد: دراین شبکه اطلاعات معلمان و دانش اموزان درسرورهای این شبکه درسیستم آموزش و پرورش نگهداری می‌شود.

وی گفت: سامانه شاد فرصت بزرگی برای آموزش و پرورش کشوراست زیرا درکنار آموزش پرورش حضوری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی را درفرآیند تعلیم و تربیت بوجود آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز به انجام یک کار پژوهشی و تحقیقی درخصوص رضایت مندی دانش آموزان پایه دوازدهم این استان از شبکه شاد و آموزش های مجازی که درحال اجرا می باشد، پرداخت و افزود: درچند روز آینده نتیجه این نظرسنجی ها از دانش آموزان پایه دوازدهم جمع بندی و نتیجه آن برای وزارت آموزش و پرورش ارسال می گردد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار