معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از احداث دیوار ضامن در نقاط پرتگاهی محور کرج - کندوان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 29 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی حاجیان ضمن اشاره به اقداماتی که در راستای ارتقای ایمنی محور کرج - کندوان انجام شده است، اظهار کرد: بدین منظور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نسبت به احداث دیوار ضامن و گابیون به جای گاردریل در نقاط پرتگاهی در مرز مشترک با رودخانه کرج اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه احداث دیوار ضامن و گابیون به طول سه کیلومتر در نقاط پرتگاهی محور کرج - کندوان اکنون پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی دارد، افزود: اعتبار صرف شده بدین منظور بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز در ادامه با اشاره به نصب نیوجرسی به جای گاردریل در نقاطی از محور کرج - کندوان با هدف افزایش ایمنی، بیان کرد: این اقدامات که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان و به طول ۱۲ کیلومتر اجرایی شده است، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حاجیان در ادامه گفت: عملیات مضرس کردن نقاطی از محور کرج - کندوان به حجم ۲۵۰ هزار مترمربع و در طول ۱۲ کیلومتر انجام شده است.

وی بیان کرد: عملیات مضرس کردن با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و برای انجام آن اعتبار دو میلیارد تومانی صرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار