مدیر کمیته امداد ملایر گفت: در سال جاری 23 مورد تعمیرات مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر با اعتباری بالغ بر 105 میلیون تومان انجام شده است.
کد خبر: ۸۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 02 September 2015
مدیر کمیته امداد ملایر گفت: در سال جاری 23 مورد تعمیرات مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر با اعتباری بالغ بر 105 میلیون تومان انجام شده است.

به گزارش فارس؛علی کولیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 7 هزار خانوار در قالب 16 هزار نفر از خدمات کمیته امداد ملایر بهره‌مند هستند، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات این نهاد تامین مسکن برای مددجویان زیر پوشش در مناطق شهری و روستایی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس نهاد کمیته امداد تاکنون بیش از 900 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد احداث و تحویل مددجویان شده است، گفت: هزینه این واحدها از اعتبارات کمیته امداد و کمک‌های خیرین بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان ملایر در هفته دولت افزود: در این زمینه 26 واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان به مددجویان زیر پوشش در مناطق روستایی تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: 35 واحد شهری نیز در شهر ملایر و سامن همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 100 میلیون تومان تحویل مددجویان زیر پوشش این نهاد شده است.

کولیوند در ادامه با بیان اینکه در بحث تعمیرات مسکن نیز کمیته امداد ملایر تاکنون اقدامات خوبی برای مددجویان داشته است، افزود: از ابتدای سال تاکنون 23 مورد تعمیرات مسکن توسط این نهاد در شهرستان ملایر انجام شده است.

وی یادآور شد: این تعمیرات در قالب تعمیرات مسکن شامل احداث فضاهای جانبی اعم از آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، کمک به طرح مقاوم‎سازی، تعمیرات جزئی مسکن و... بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و همراهی خیرین و مشارکت‌های مردمی در سال جاری افراد بیشتری از این خدمات در بخش‌های مختلف بهره‌مند شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار