کد خبر: ۸۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 01 September 2015


معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از اختصاص دو میلیارد و 50 میلیون تومان برای آبرسانی، برق‌رسانی، اطفای حریق و خانه‌های در دست ساخت موزه میراث روستایی این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: اختصاص بودجه به موزه میراث روستایی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مشیری عصر امروز در نشست اداره کل میراث فرهنگی گیلان افزایش اعتبارات 28 درصدی این نهاد در سال گذشته را در تسریع روند فعالیت‌های گردشگری و زیرساختی تاثیر گذار دانست.

وی اظهار کرد: با اعتبارت مذکور طرح‌های سالم‌سازی سواحل از جمله ساحل چمخاله، سحرخیز محله لاهیجان، بندر کیاشهر و انبارسر آستانه‌اشرفیه ساماندهی شدند.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان،  ساخت کمپینگ گردشگری املش، صیادلر آستارا و قلعه‌رودخان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های متعددی برای افزایش میزان گردشگران به انجام رسید، تصریح کرد: برای ساماندهی پروژه قروق تالش نیز اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

مشیری از اختصاص دو میلیارد و 50 میلیون تومان برای آبرسانی، برق‌رسانی، اطفای حریق و خانه‌های در دست ساخت موزه میراث روستایی گیلان خبر داد.

وی با بیان اینکه اقدام‌های توسعه  گردشگری گیلان با روندی مطلوب در حال اجرا است، یادآور شد: امیدواریم امسال بودجه مورد نیاز افزایش یابد.

این مسئول اجرای عملیات روشنایی محور سیاهکل‌ ـ دیلمان و جاده آسفالته منطقه نمونه گردشگری کیاکلایه را از جمله اقدام‌ها در سال جاری عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار