رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از جدی ترین تاکیدات ریاست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برای کسانی است که به منظور زیارت اهل قبور یا برگزاری مراسم ترحیم وارد این مکان می شوند.
کد خبر: ۸۶۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 11 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حمید رضا عسگری اظهار داشت: متاسفانه به نظر می رسد حساسیت مردم نسبت به موضوع شیوع بیماری کووید 19 کاهش پیدا کرده و یکی از نشانه های این عادی سازی در حوزه کاری ما افزایش درخواست های مردمی برای دعوت تعداد زیادی از شرکت کنندگان در مراسم عزا و فاتحه خوانی است.

عسگری؛ با تاکید بر اینکه هنوز عده ای هستند که بر اثر بیماری کرونا در استان فوت کرده و در آرامستان به خاک سپرده می شوند، از احتمال آلودگی این محیط سخن گفت و افزود: مراجعه کنندگان حتما باید این نکته را مد نظر داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه حفظ فاصله اجتماعی از شدت گرفتن مجدد بیماری بکاهند.

وی، از شهروندانی که به منظور زیارت اهل قبور قصد مراجعه به آرامستان ها را دارند خواست ضمن کاستن از زمان حضور در این محل، روزهای مراجعه خود را از روز پنج شنبه به سایر روزهای هفته تغییر بدهند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، سقف دعوت از مدعوین را 30 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از مردم می خواهیم خانواده و اقوام خود را برای حضور در مراسم ترحیم، مجاب نکنند و بکوشند با حضور کمترین تعداد شرکت کننده، مراسم را برگزار کنند تا با این کار به سلامت خانواده خود و اقوام کمک کرده باشند.

عسگری ابراز امیدواری کرد: با رعایت پروتکل ها تعداد بیماران و فوتی های این ویروس خطرناک به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار