با حضور استاندار اصفهان؛
تابناک: با حضور استاندار اصفهان، ۲ کارخانه صنعتی و نساجی، شهرک آزمایش و استودیوی کاشانه در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 30 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، ظهر امروز با حضور استاندار اصفهان فاز نخست خط تولید فروفیلیسیم شرکت آلیاژ گستر هامون در کاشان با ظرفیت 5 هزار تن در سال و هزینه‌ای بالع بر 350 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه صنعتی با سرمایه‌گذاری شرکت لوله‌های چدن هامونایزه در 12 هکتار مساحت و 5 هزار متر مربع زیر بنا راه‌اندازی شده است.

شرکت آلیاژ گستر هامون تولید فروفیلیسیم با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اشتغالزایی 72 نفر در کیلومتر 14 جاده کاشان با حضور استاندار راه‌اندازی و بهره برداری شد.

همچنین شرکت نساجی سینا تاب با سرمایه 30 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی با 100 نفر اشتغالزایی در 10 هزار متر مربع مساحت و 5 هزار مترمربع زیربنا با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید که این شرکت در زمینه ریسندگی نخ فعالیت می‌کند.

سرپرست فرمانداری کاشان، در مراسم افتتاح نخستین استودیوی تلویزیونی منطقه کاشان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: نخستین استودیوی تلویزیونی منطقه کاشان با نام " استودیو شهر" با 400 میلیون تومان اعتبار در 1200 متر مربع مساحت راه اندازی شد که 80 متر آن استودیو و 40 مترمربع فضای جانبی است.

حمیدرضا مومنیان با بیان اینکه این استودیو به منظور ضبط و تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی راه اندازی و به بهره‌برداری رسید، افزود: در حال حاضر برنامه کاشانه در دیار نخستین‌ها شهر گل و گلاب تولید می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار