مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گلزار شهدای امام زاده محمد به قطب فرهنگی تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 26 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سلیمان رستمیان با بیان اینکه راه و ایثارگری‌های شهدا می‌تواند بهترین الگو برای جوانان باشد، اظهار داشت: در این راستا بنیاد شهید استان البرز برنامه‌های مختلفی را برنامه تدوین و اجرا کرده است.
وی با بیان اینکه بحث ساماندگی گلزار شهدا یکی از برنامه‌های بنیاد شهید است، افزود: در راستای تحقق فرمایشات امام خمینی (ره) که گلزارهای شهدا باید به زیارتگاه تبدیل شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرزبا اشاره به اینکه اسناد دفاع مقدس بخشی از میراث فرهنگی کشور هستند، بیان کرد: طبق سیاست‌های کلی نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری مقاوم‌سازی و ساماندهی همه گلزارهای شهدا به‌عنوان میراث فرهنگی هشت سال دفاع مقدس به یادگار بماند.

رستمیان تصریح کرد: اکنون 158 گلزار شهدا در استان البرز وجود دارد که اکثر آن‌ها ساماندهی شدند و نگهداری آن‌ها در شهرها به شهردارای‌ها، در امام زادگاه به اوقاف و روستاها به دهیاری‌ها و بخشداری‌ها سپرده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تبدیل‌شدن گلزارهای شهدا به قطب‌های فرهنگی پروژه‌ای در گلزار شهدای امام زاده محمد آغاز شده که تا شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار