درهمایش فعالان مساجد تربت جام مطرح شد؛
مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بزرگ بااشاره به لزوم هوشیاری و بصیرت فعالان مساجد در امور فرهنگی ومذهبی تاکید کرد: امروز دشمن از سه جبهه ی شهوت، خشونت و شبهه پراکنی استفاده می برد و به شدت در این زمینه کار و مدیریت می کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 29 August 2015
دراین محفل معنوی حجت الاسلام حائری تصریح کرد:مسجد مقدس ترین مکان در روی زمین و متعلق به خدا و عموم مردم است که رشته های معرفت و ارتباط با خدا در آن محکم می شود.
وی خاطرنشان کرد: مسجد انسان خوب، مؤمن، ولایی، متعهد، آشنا به معارف دینی و احکام الهی در دل خود می پروراند.
داعش غده سرطانی بدتر از صهیونیسم است

وی بااشاره به فتنه ها دشمنان اسلام وانقلاب گفت:هدف دشمن کم رونق جلوه دادن برنامه های فرهنگی ومذهبی مساجد است،بنابراین با بکارگیری شیوه های نوین در پی بی‌دین کردن جوانان با تهیه خوراک و دسیسه های فرهنگ غربی است.
وی بااشاره به لزوم هوشیاری و بصیرت فعالان مساجد در امور فرهنگی ومذهبی تاکید کرد: امروز دشمن از سه جبهه ی شهوت، خشونت و شبهه پراکنی استفاده می برد و به شدت در این زمینه کار و مدیریت می کند.
مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان یادآورشد: با وجود گروه های داعشی غده سرطانی بدتر از اسرائیل در منطقه شکل گرفته است و با استفاده از «خشونت» انسان های ناآگاه، هر روز مسلمانان را قتل عام می کند، همچنین از طریق ماهواره وفضای مجازی جبهه «شهوانی» به راه انداخته و با «شبهه افکنی» در بین جوامع اسلامی تفرقه ایجاد می کنند.
حجت الاسلام حائری گفت: مهمترین حربه دشمن ایجاد شک وشبهه دراعتقادات مردم بویژه جوانان است.
وی بیان کرد: مردم در مساجد میهمان خدا هستند، بنابراین خادمان و فعالان مساجد علاوه بر داشتن برنامه های پربار و غنی فرهنگی برای جذب جوانان و نمازگزاران روحیه مهمانداری وخدمت کردن داشته باشند.
دراین محفل معنوی امام جمعه تربت جام با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد اظهار کرد: درمنطقه تلفیقی ومرزی تربت جام خادمان مساجد؛ حافظ فرهنگ، اعتقادات و امنیت مرزهای ایران اسلامی هستند.
موسوی‌فر گفت: مساجد سنگر دفاع از ارزش ها، مظلومین،تولی دوستان خدا ودشمنی با دشمنان خداست،مسجدمیدان طرح مسائل سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی ومحل خنثی سازی فتنه های دشمنان اسلام وقرآن  وانقلاب است.
وی ادامه داد:خادمان مساجد مدال ابراهیمی واسماعیلی با خود دارندوبهترین وامین ترین نیروها برای نظام اسلامی ومردم هستند.
لازم بذکراست؛درابتدای این مراسم حجت‌الاسلام یدا...دامن پاک مسئول رسیدگی با امور مساجد تربت جام گزارشی از وضعیت مساجد شهرستان تشریح کرد.
همایش برزگ فعالان مساجد با شرکت ائمه جماعات،هیأت امنا،فرماندهان رده های مقاومت بسیج،مسئولان کانون های فرهنگی مساجد و با حضور مدیر رسیدگی به امورمساجد استان های خراسان، فرماندار،امام جمعه،مسئولان اجرایی ونظامی درمحل مسجد الزهرا(ع) تربت جام با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران شهرستان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار