حمیدرضا فتاح در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: تمام بسته های پستی کاملا ضدعفونی میشوندو تلاش می کنیم خرید اینترنتی در میان مردم جابیفتد .
کد خبر: ۸۵۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 16 May 2020

حمیدرضا فتاح در گفتگو یا خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فعالیت پست همواره در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد، اما در شرایط کنونی و شیوع کرونا که به تبع آن فعالیت های آنلاین و پستی مردم افزایش یافته، حجم کاری پست بیش از گذشته گسترش یافته است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: اداره کل پست استان به مانند روزهای گذشته اقدام به دریافت و ارسال مرسولات پستی کرد و با نهایت استفاده از ظرفیت پرسنل و برنامه ریزی صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ خللی در عملکرد پست ایجاد نشده است.


فتاح همچنین تاکید کرد: تمامی مرسوله های وارد شده به پست به صورت کامل ضدعفونی می‌شود و برای ارسال مرسولات نیز مجدد عملیات ضدعفونی انجام می‌گیرد، و محیط مراکز پست نیز چند نوبت در روز ضدعفونی می‌شود.


وی تصریح کرد: به منظور انجام سریع بسیاری از سفارشات پستی و فعالیت های مردم شرکت پست سامانه 193 را راه انداری گرده است که مردم میتوانند برای تسهیل در روند ثبت و ارسال سفارشات خود از سامانه ۱۹۳ استفاده کنند.


فتاح در پایان نیز گفت: فروشگاه های زنجیری یا مراکز بزرگ خرید که طی تفاهم نامه ای با اداره پست استان همکاری میکنند نیز اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
آخرین اخبار