رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی شهریه سه ماه کرونایی را با اعمال 20 و 30 درصد تخفیف اخذ کنند.
کد خبر: ۸۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 13 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از کهگیلویه، علی پورک‌پور امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: بر اساس سیاست وزارت آموزش و پرورش شهریه مدارس غیر دولتی در شرایط کرونایی تعیین تکلیف و به استان‌ها ابلاغ شد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه دهدشت گفت: مدارس غیر دولتی به لحاظ عدم ارائه خدمات و فعالیت‌های فوق برنامه غیر آموزشی از جمله سرویس ایاب و ذهاب طی مدت کرونا هزینه دریافت نکنند.
پورک‌پور اضافه کرد: مطابق این تصمیم شهریه‌ای که به واسطه فعالیت‌های فوق برنامه اخذ می‌شد حذف و مابقی نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شد.
وی تصریح کرد: در شورای آموزش و پرورش استان مصوب شد 10 تا 30 درصد از شهریه سه ماه تخفیف داده شود.
این مسؤول گفت: با توجه به وضعیت معیشت مردم در شهرستان کهگیلویه این تخفیف سه ماهه 20 درصد در نظر گرفته شده است.
پورک‌پور افزود: مدارس پیش دبستانی بر اساس مصوبه استان 10 تا 40 درصد تخفیف و در شهرستان کهگیلویه 30 درصد اعمال خواهد شد.
وی با اشاره به بازگشایی یک ماهه مدارس از 27 اردیبهشت تا خرداد گفت: این بازگشایی صرفا برای دانش‌آموزانی است که زمینه استفاده از آموزش مجازی برایشان مقدور نبوده و برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه کنند.
پورک‌پور با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان کاملا اختیاری است، اضافه کرد: دبیران و عوامل اجرایی اجبارا باید در مدارس حضور داشته باشند.
وی خواستار همکاری دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی برای ضدعفونی مدارس شد و افزود: خانواده‌ها از حضور در مدارس خودداری کنند ما برای دانش‌آموزان پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی در نظر گرفتیم که حتما باید رعایت شود.
پورک‌پور گفت: در پروسه یک ماهه بازگشایی مدارس بوفه‌ها تعطیل است و زنگ تفریح حذف شده است.
وی اضافه کرد: مدارس پیش دبستانی و استثنایی بازگشایی نمی‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار