مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد؛
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز از احتمال بازگشایی مساجد استان البرز در صورت جلسه نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 11 May 2020

مساجد البرز جهت اجرای برنامه های شب قدر آماده باشند

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمین ولائی برحق در خصوص دستور بررسی بازگشایی مساجد و مراکز دعا با توجه به نیاز مردم، توسط رهبر معظم انقلاب گفت: در ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با ستاد ملی مبارزه با کرونا، ایشان با اشاره به نیاز حتمی و اساسی مردم به توسل  توجه و ارتباط با خدا در خصوص مسائل مهم اخیر ضمن عدم پیشنهاد به این ستاد ، به مراقبت مردم مؤمن و مسجدی در خصوص حضورشان در مسجد تأکید کردند.

 وی همچنین افزود: با توجه به اعلام نظر برخی اعضای اصلی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر امکان این امر مهم ، مساجد استان البرز آمادگی نسبی را جهت احیا و اجرای برنامه های شب های قدر داشته باشند. تا به محض اعلام این ستاد، مساجد با قوت و رعایت پروتکل های بهداشتی لازم فعالیت خود را شروع کنند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تأکید به ضرورت تصمیم گیری صحیح در خصوص بازگشایی مساجد اظهار داشتند: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این تصمیم گیری بر عهده افرادی قرار گیرد که مسائل معنوی را به معنای واقعی کلمه درک کرده باشند. در این صورت تصمیم هرچه باشد بر عهده ایشان و مردم خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار