هفته هفتم لیگ برتر فوتسال:
در هفته هفتم از لیگ برتر فوتسال ایران تیم مقاومت البرز با نتیجه 8 بر 2 از سد تیم فوتسال یاسین پیش رو قم گذشت.
کد خبر: ۸۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 28 August 2015
به گزارش تابناک قم، در این مسابقه که عصر جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال یاسین پیش رو قم نتوانست از ظرفیت میزبانی خود استفاده کند و بازی را با حضور تماشاگران به تیم میهمان واگذار کرد.

بر اساس این گزارش در این مسابقه تمام بازیکنان تیم فوتسال مقاومت البرز حتی دروازه بان این تیم گلزنی کردند.

مهرداد قنبزاده، سید ابوالفضل حسینی ، رحیم سعیدنیا، عبدالرحیم ساداتی( دو گل)، نادرحنیفی (دو گل) و حمید کابنده گل های تیم مقاومت البرز را به ثمر رساندند و ناصر اطمینان و علیرضا وفایی نیز برای تیم یاسین پیش رو قم گل زدند.

تیم مقاومت البرز نیمه اول با دو گل از یاسین پیش رو قم جلو افتاده بود و در اوایل نیمه دوم نیز دو گل به ثمر رساند، بر همین اساس از 10 دقیقه مانده به پایان بازی تیم فوتسال یاسین پیش رو قم با بیرون آوردن دروازه بان از زمین، بازی را به صورت هجومی و پنج نفره ادامه داد که ثمر این کار به ثمر رساندن دو گل و دریافت چهار گل بود.

تیم فوتسال یاسین پیش رو قم با 12 امتیاز تا عصر جمعه در رده دوم بود و هر نوع جابجایی در جدول به نتایج سایر بازی ها بستگی دارد.

ابراهیمی مسیبی، رضا وثوقی، فیروز مسیبی و احسان شیروانی کادر داوری این مسابقه را تشکیل دادند و سعید قاسمی به عنوان نماینده فدراسیون و علیرضا رجبی به عنوان ناظر داوری به ایفای نقش پرداختند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار