حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه شبستر:
امام جمعه شبستر گفت :هیچکس حق ندارد بر خلاف شرع مقدس اسلام در جامعه برنامه ریزی کند و مسئولین حق ندارند در برنامه های خود برخلاف شرع برنامه ریزی کنند و نباید طوری شود که مردم اعتراض کنند و امام جمعه تذکر دهد.
کد خبر: ۸۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 28 August 2015
به گزارش تابناک تبریز حجت الاسلام محمدزاده در نماز جمعه این هفته شبستر با تأکید بر داشتن تقوا گفت:انسان باید در شناخت دین بصیرت داشته باشد و کسی که تلاش می کند خانواده اش و جامعه را از گناه بازدارد ان شخص بالاترین خدمت را در حق خانواده و جامعه کرده است .

وی ادامه داد:آثار گناه به قدری خطرناک است که تنها متوجه خود شخص نمی شود و خانواده و جامعه نیز با گناه آلوده می شود و همه وظیفه داریم آلودگی را از زندگی خود خود بزدائیم.

وی با گرامیداشت هفته دولت اظهارکرد:ازاز خدمات مسئولین  شهرستان که در مسائل اقتصادی تلاش می کنند تشکر می کنم و شایسته است که بیشتر از این به مردم خدمت شود، چرا  که شایسته وبایسته این ملت شریف است.

امام جمعه شبستر تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت است برای مسئولین که عملکرد خود را با مطالبات مردم و رهبری تطبیق دهند و  خود را ارزیابی کنند.

وی بابیان مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولین افزود: مسئولین باید در این زمینه ها تلاش کنند و به درخواست های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

محمدزاده همکاری قوا را از مطالبات رهبری دانست و گفت: تمام قوای سه گانه و زیر مجمعوعه شان باید در کنار هم باشند و خصوصا در سال همدلی و همزبانی باید  به فکر عمران و آبادانی جامعه و نیاز های مردم باشند.

وی با اشاره به حقوق هسته ای ملت ایران اظهارکرد:هیچکس حق ندارد در مورد حقوق هسته ای ملت معامله کند و لازم است مسئولین در حفظ این حق مسلم دقت کافی داشته باشند و رابطه با کشورهای مختلف برای حفظ اقتدار اسلامی مشکلی ندارد ولی نباید اینطور شود که رابطه با این کشورها موجب بی توجهی مان به کشورهای اسلامی شود و ارتباط مان با دنیا باید بدون سؤال باشد و مردم در جریان قرار گیرند.

خطیب جمعه شبستر مباره با سلطه طلبی و استکبار را  جزو اصول ثابت و لاتیغیر نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم و مسئولین به این مورد دقت و توجه کنند که بالای ۱۸ هزار شهید ترور داده ایم و باید از آمریکا که ادعای مدافع حقوق بشر دارد پرسید که آیا شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدا حقوق بشر نبودند؟ و باید آمریکا را شناخته و از فتنه هایش باخبر شویم.

وی با بیان اسامی شهدای شهرستان شبستر که سالگرد شهادتشان هست خاطرنشان کرد:مسئولین و مردم در مقابل خون شهد مسئول هستند و ادامه راه شهدا و حفظ خون آنها به رهبری مقام معظم رهبری جزو اولین وظایف ما می باشد.

محمدزاده تصریح کرد: لازم است در عمل به توصیه های شهدا بدون کوچکترین تعلل ،تفرقه و بازی های سیاسی باید به مردم خدمت شود و شهدا برای اسلام و دین جامعه شهید شدند و امروز وظیفه داریم در تمام اعمال  خود نظر اسلام و قرآن،امام خمینی(ره) ،مقام معظم رهبری و مراجع بزرگوار تقلید  در اعمالمان خود را نشان دهد.

وی تصریح کرد: مسئولین باید در اعمال و  مسائل شرعی خود  دقت کرده و به وظیفه خود آشنا شوند و باید میدان ها و ورودی شهرها با سمبل ها، احادیث، آیات قرآنی مزین شود و  نه اینکه مسائلی که شائبه دیگری ایجاد میکند باشد.

امام جمعه شبستر در پایان با هشدار به مسئولین گفت:همه مسئولین چشم شان را باز کنند و دقت کنند که اگر خلاف شرع انجام دهند از این تریبون مسائل را واضح خواهم گفت ،ضمن اینکه نظارت بر برنامه‌های گروه‌ها و موسسات شخصی و غیرشخصی نیز برعهده مسئولین است.

 منبع: شبستر نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار