رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هدف از راه اندازی کلینیک‌های مجازی این است که بیماران کرونایی بعد از ترخیص شدن جهت پیگیری روند درمانی خود دیگر به بیمارستان مراجعه نکنند و به صورت مجازی توسط پزشک خود ویزیت شوند .
کد خبر: ۸۴۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 03 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین کریم از افتتاح فاز اول اجرایی کلینیک مجازی کرونا در بیمارستان امام علی (ع) البرز  خبر داد و  گفت: زندگی پسا کرونا تغییر کرده و این سبب شده است تغییرات مثبتی در فعالیت‌های زندگی حتی در حوزه پزشکی و درمانی و پیگیری درمان بیماران کرونایی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: امروز کرونا در زندگی اجتماعی ورود کرده است باید از روش‌های سنتی به سمت روش‌های مجازی و درمان‌های از راه دور حرکت کنیم و راه اندازی کلینیک‌های مجازی از این دست، هم به نفع مردم و هم به نفع کادر درمانی است زیرا باید فاصله گذاری اجتماعی در همه‌ سطوح رعایت شود.

حسین کریم گفت: هدف از راه اندازی کلینیک‌های مجازی برای بیماران کرونایی این است که بیمار وقتی ترخیص می شود جهت پیگیری روند درمانی خود دیگر به بیمارستان مراجعه نکرده و در منزل به صورت مجازی توسط پزشک خود ویزیت و تحت پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: با راه اندازی فاز اول کلینیک مجازی به تدریج با رفع نواقصی و کاستی‌ها این سامانه در کلیه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی نیز فعال خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در فاز اول کلیه بیماران کرونای ترخیص شده از بیمارستان و یا بیمارانی که از مراکز بهداشتی به کلینیک مجازی ارجاع داده می شوند می توانند کد کاربری و رمز ورود و آموزش لازم را دریافت کنند و در صورت لزوم در منزل از طریق بستر فراهم شده با پزشک مربوطه ارتباط برقرار کرده و پیگیری لازم توسط پزشک انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار