کد خبر: ۸۴۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ 29 April 2020

مدیرعامل آبفا مازندران:
کارگران در صف مقدم تحقق شعار" جهش تولید" قرار دارند
مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران با تبریک فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر ضمن اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام" جهش تولید" نامگذاری شد، گفت: کارگران گرامی در صف مقدم تحقق این شعار قرار دارند.

به گزارش شرکت آب وفاضلاب استان مازندران، در متن پیام مهندس مجید عبدالهی آمده است:

بی گمان یکی از موثرترین اقشار جامعه در توسعه اقتصادی کشور کارگران محترمی هستند که بدون هیچ چشم داشتی تلاش می کنند تا چرخه تولید در مدار شکوفایی قرار گیرد و آبادانی کشور در مسیر پویایی خود همواره بدرخشد.

کارگران در صف اول تحقق شعار جهش تولید قرار دارند
 

به یقین اعتقاد داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " جهش تولید" نامگذاری شده این کارگران زحمتکش و بی ادعا هستند که در صف مقدم تحقق این شعار قرار دارند و با وجود همت عالی این افراد، به کشوری توسعه یافته دست خواهیم یافت.

همچنین از تلاشهای همکاران شرکت که در روزهای سخت و بحرانی به ویژه در ایامی که تمامی کشورها با شیوع ویروس کرونا مواجه اند، همپای سایر افراد جامعه در کمک به هموطنان عزیز به ویژه در تامین آب شرب سالم و بهداشتی شبانه روز کوشش می کنند تا افتخاری دیگر از همدلی و نوعدوستی را در کارنامه درخشان خود به یادگار بگذراند، قدردانی نموده و بار دیگر روز جهانی و هفته کار و کارگر را به تمامی این عزیزان و خانواده محترمشان تبریک می گویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار