به گزارش تابناک تبریز ، شبکه نیرو رسانی کمپ گردشگری سد زر آباد همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار ورزقان، معاون سرمایه گذاری اداره کل و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 27 August 2015
احد قهرمانی معاون سرمایه گذاری اداره کل با اعلام این خبر افزود: پروژه برق رسانی به طول یک کیلومتر برق فشار قوی و دو کیلومتر برق فشار ضعیف جهت پوشش روشنایی و مصارف معمول این کمپ به بهره برداری رسید. وی افزود: پیش از این نیز برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه گردشگری در این کمپ؛ از جمله ایجاد راه دسترسی آسفالته، نمازخانه، فروشگاه، آلاچیق، سرویس بهداشتی و تیرگذاری برق در حدود 15 میلیارد ریال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هزینه شده است.

وی با اشاره به آب و هوای پاک و دل انگیز و وجود مناطق بکر طبیعی و چشم انداز کم نظیر را از جمله شاخصه های قابل توجه این کمپ نمونه گردشگری عنوان کرده و یاد آور شد: این مجموعه طبیعی می تواند موجب رونق گردشگری و اقتصادی شهرستان ورزقان شود.

قهرمانی خاطر نشان کرد: اهتمام مسولین شهرستان برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و همچنین برگزاری برنامه های مختلف می تواند در معرفی این کمپ گردشگری و بهره مندی از پتانسیل موجود در راستای اشتغال زایی و بهبود شرایط اقتصادی منطقه تاثیر چشمگیری داشته باشد.

یاد آور می شود سد زرآباد در دو کیلومتری شهر ورزقان قرار دارد و مساحت اراضی پایاب آن 200 هکتار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار