گزارش اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
آنچه که در این فیلم می بینید واقعیات بیمارستان چرام است از زمان کلنگ زنی اولیه تا رسیدن به وضعیت فعلی که آغاز مجدد شروع به کار آن است.
کد خبر: ۸۴۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 23 April 2020

بیمارستان 32 تختخوابی چرام که از سال 96 اولین بار کلنگ آن بر زمین زده شد پس از گذشت بیش از دو سال همچنان در مراحل اولیه خود قرار دارد . این پروژه در برهه هایی به دستمایه ای برای تسویه حساب های سیاسی هم تبدیل شد و حتی به مسائل تبلیغاتی انتخابات در شهر چرام هم تبدیل شد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد"، حال پس از چند ماه وقفه عملیات اجرایی بیمارستان چرام آغاز و این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و زیربنای ۴ هزار و ۴۱۳ متر مربع و در دو طبقه احداث می شود.
آنگونه که اعلام شده است ، بیمارستان چرام در دو فاز سازه اسکلتی و تکمیلی احداث خواهد شد که فاز اول این پروژه در تیرماه ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.
دلیل تاخیر چند ماهه در آغاز عملیات اجرایی این پروژه تعریض زمین بیمارستان ، تغییرات نقشه ها و پلان اجرایی از ارتفاع به سطح عنوان شده است.
اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول این پروژه پنجاه میلیارد ریال و برای فاز دوم دویست و چهل میلیارد ریال است.
گفته می شود در زمان اجرای این پروژه حدود ۳۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.
بیمارستان چرام از ابتدا تا حال!
پروژه ای که بر خلاف پروژه های هم سن و سال خود مانند بیمارستان باشت ، عمر احداث آن طولانی شده است به گونه ای که بیمارستان باشت الان حدود یک سال است وارد چرخه خدمات شده است اما بیمارستان چرام تازه شروع به کار می کند .
دکتر پرویز یزدانپناه ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، در دیداری که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهر چرام داشت جزئیات و مشکلات بوجود آمده برای این بیمارستان را تشریح کرد.
آنچه که در این فیلم می بینید واقعیات بیمارستان چرام است از زمان کلنگ زنی اولیه تا رسیدن به وضعیت فعلی که آغاز مجدد شروع به کار آن است.
دانلود
 
برچسب ها: بیمارستان چرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار