در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از 25 پروژه عمرانی در شهر سرعین آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 27 August 2015

 به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سرعین در این آیین گفت: برای اجرای این پروژه ها 102 میلیارد و 90 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
عاطف ناصری افزود: محور و اساس فعالیت در شهرستان سرعین بر روی موضوع اشتغال زایی و افزایش رفاه مردم متمرکز شده و امسال اعتبار مناسبی برای توسعه این منطقه
تخصیص یافته است.
وی گفت: امسال از محل اعتبارات استانی ، ملی و عمومی امسال 491 میلیارد و 820 میلیون ریال به این شهرستان تخصیص یافت که بیش از 60 میلیارد ریال آن صرف ساماندهی جاده ها و راه های ارتباطی شده است.
فرماندار سرعین در زمینه احداث کمپ ورزشی اظهار کرد: ایجاد کمپ ها و مجموعه های ورزشی در این شهرستان ضرورت داد و هفت هکتار زمین در داخل یک مجموعه برای احداث کمپ اختصاص یافته است.
گاز رسانی به دو روستای بنمار و آلوچه ، گازرسانی به پنج روستای محروم ، آسفالت راه های روستایی آلوچه ، تازه کند و سامانلو ، مرمت جاده سه راهی اردبیل به سرعین ، فاز اول طرح هادی در روستاها شایق ، الداشین ، آق قلعه و کردده ، همچنین احداث پل روستای آتشگاه و اجرای کانال آبرسانی به روستاهای سئین ، کنزق ، اسب مرز و آق قلعه از جمله پروژه های افتتاحی هفته دولت در سرعین است.
شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار