رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: نگهداری اموال با ارزش و کم حجم مانند طلا و جواهر، ارز خارجی و پول نقد، مهمترین عاملی است که باعث می‌شود سارقان غیر بومی، مقصد اعمال مجرمانه خود را در استان همدان انتخاب می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 18 April 2020
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف ۳ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اسد بیگی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و طلاجات در شهر همدان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک سرقت منزل دیگری نیز در همان تاریخ در منطقه دیگری از شهر و به همان شیوه به وقوع پیوسته است.

سرهنگ اسد بیگی بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از سارقان حرفه‌ای و غیر بومی منزل در یکی از استان‌های جنوب کشور شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، نامبرده توسط مأموران پلیس آگاهی استان همدان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان همدان در تحقیقات به عمل آمده به ۳ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد و با راهنمایی سارق، ۲ همدست وی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: نگهداری اموال با ارزش و کم حجم مانند طلا و جواهر، ارز خارجی و پول نقد، مهمترین عاملی است که باعث می‌شود سارقان غیر بومی، مقصد اعمال مجرمانه خود را در استان همدان انتخاب می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
باید اینو به خاطر بسپارید که غیر ممکن کردن ورود سارقین راه داره و قرار نیست هرکی چهار تا قفل، در یا حفاظهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند گذاشت فکر کنه که من که همه کار کردم پس چطوری دزد بهم زد؟؟!! چون مهم اینه که چه قفلی را کجا و چطوری نصب کنید. پس یادمان باشد سارقین که روح نیستند بتونن از دیوار رد بشن، هر منزل یا محل کاری یک تعداد محدود معبر برای ورود داره که شامل در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هستش و اگر قفل ضد دیلم که تمام روشهای ورود سارقین از درو بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن میکنه و حفاظ ضد دیلم که قابل تخریب از جای جوش و فاصله انداختن با جک نیست را در منزل و محل کار نصب کنند، دیگه سارقین حتی اگر تا پشت درو پنجره ها هم برسند، امکان ورود نخواهند داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار